Egyéni rehabilitációk és kezelések

 

Segítek az embereknek a kóros (degeneratív) mozgásszervi folyamataikat

visszaterelni az egészséges mederbe.

Elmagyarázom és kezelem, kezeljük a kialakult állapot okát,

ezzel csökkent vagy teljesen elmúlik a fájdalom,

újra kényelmessé válik a mozgás és a hétköznapi élet.

Végül, de nem utolsó sorban megtanítom fenntartani az elért eredményeket.

 

Nem ígérem, hogy a gyógyulásod gyors, könnyű és csak kellemes lesz.

De gyorsan sokkal jobban fogod érezni magadat,  és megtanítalak hosszútávon és tartósan sokkal jobban vagy akár teljesen fájdalommentesen élni, de legfontosabb, hogy egészségesen.

De ehhez nagyon kellesz majd Te is. Az elhatározásod, a munkád, a kitartásod.

Időpontot szeptembertől tudok adni mind Budapesten, mind Kaposváron.
Ha azonban sos nagy a baj, ne várj, keress meg. Meglátom mit tehetek 💙

Elérhetőség: 0620 2100 486

Hiszem, hogy az ember csak az elméleti tudás és a gyakorlati tapasztalat folyamatos összevetésén és az igazság keresésének olthatatlan vágyán keresztül válhat jó szakemberré a választott hivatásában.

Folyamatosan képzem magamat s e mellett intenzíven tapasztalom is a napi gyakorlásaim, a tanítási és rehabilitációs praxisom által a test törvényszerűségeit.

Holiszitkusan nézem az embert, azaz nem a betegségre fókuszálunk a közös munka során, hanem a teljes emberre. Mindenki más és minden állapotunk is más. Ezért nincs olyan, hogy derékfájás vagy térdfájás. Emberek vannak, mind más és más bonyolult rendszer, ezért minden terápia csak személyre szabottan valósítható meg. Nem csak az eszközök vagy technikák, de az egyén aktuális állapotára reflektáló stratégikus gondolkodás mentén.

Szakirányú végzettségeim: Sportrehabilitációs tréner, fascia és gerinctréner, OKJ edző, FDM, FMA terapeuta, NMPT Instruktor

kiegészítő technikák: hegkezelés, NRX, SMR henger és triggerlabda, Kinesio-Tape, Core tréning, floss, köpöly

Facebook oldalamon további információkat és érdekességeket találhatsz.

Rólam pedig bővebben ITT olvashatsz.

 

PreFlow, Blokkoldó Gerinctréning


Preventív szemléletű, Prehabilitációs, komplex mozgásóra, nem csak a gerincnek.
Karbantartás testnek és elmének.

A mozgásszervi problémák alapja a izmok (pontosabban a myofascia) működésbeli egyensúlyvesztése.
Egyes izmok túl sokat (jellemzően a felületes izmok) mások túl keveset (jellemzően a mélyizmok) dolgoznak.
Egyesek túl kicsit mások túl nagyot mozdulnak.
A civilizált embernél jellemzőbb a túlfeszesség, a beszűkültség de megjelenik természetesen ennek ellentéte, s egyben párja is: a ‘lötyögősség’ az instabilitás is.

Ez mind a testtartásban mind a mozgásmintákban (reflexesen irányított mozdulatokban, pl amikor lehajolunk a leejtett ceruzáért ) zavarokat okoznak, ami növeli a terhelést a testünkön, melynek következményeképp lassú, nehézkes, vagy fájdalmas mozgás (vagy mozdulatlanság) lesz a jutalmunk előbb vagy utóbb.

Ennek az összetett rendszernek a karbantartása az alapvető célja a gerinctréningnek.

A korábban ismert ‘’a rövidült izmot nyújtjuk a túlnyúltat erősítjük’’ elvet ill a ‘’húzd ki magad, húzd be a hasad, húzd hátra a vállad, feszítsd meg…’’ instrukciókat magunk mögött hagyva, a legfrissebb tudományos kutatások és a tapasztalati tudás alapján is alátámasztott, finomabb és precízebb módszer alapján dolgozunk.

A túlfeszült testrészeinket tudatosítjuk majd kioldjuk, kilazítjuk. Így teret adunk az addig alulműködő részeknek - melyeket javarészt a túlfeszült részek tartottak blokkolva - hogy azok újra bekapcsolódhassanak a munkába.
Míg ez nem történik meg nincs esélyünk a gyakorlatot a megfelelő izomkontrollal végezni.
Nem csak a testtünkkel de az idegrendszerünkkel is dolgozunk, az izom-ideg kapcsolatokat tereljük az optimális működés felé.
Újratanítjuk az agyunkat, hogyan kell jól használni a testünket.
(szenzomotoros tréning)

A hétköznapi mozgásokhoz (akár az intenzívebbekhez is) az izmaink erejének csupán néhány százalékos ereje szükséges. Ezért teljesen felesleges ész nélkül erősítenünk, főleg, ha azt a nem megfelelő technikával végezzük. Ha már jól végezzük a mozdulatot, természetesen lehet és érdemes is terhelni az izmokat, meg is tesszük az órán is.

Testünk rendkívül sok izma végtelen irányú és dinamikájú mozgásra tesz képessé minket, s ez az, amit tennie kell ahhoz is, hogy egészséges maradjon.
Ezért a tréning során is változatos, sok irányú mozgásokat végzünk.

A csoportos óra első sorban csak karbantartásra szolgál.
Ha már jelentkezett a baj, bármilyen formában, akkor tanácsos az egyéni rehabilitáció és kezelés felé (is) venni az irányt, ahol egy állapotfelmérés után az említett egyensúlyvesztéseket egyénre szabottan állítjuk vissza.
 

ProFlow MovementArt

Professional Progressive

Force Flexibility Flow

Erősen haladó óra, kihívásokra vágyóknak.

Erő, mobilitás, egyensúly, ügyesség, energiahatékonyság.